Karismamu..



Siapa yang tidak terpaksa menyintaimu dinda
Karisma yang kau pamerkan
Membutakan pandangan pada yang lain

Tak bisa aku berpaling dari pandang wajahmu
Kewujudanma amat terasa tak dapat lagi kuhindar,
Karisma asli dan tulus

Mengapakah aku pula yang terbeban
Dari penjara cintamu yang membutakan
Hanya melihat segalanya indah belaka
Haruskah aku melepaskan saja diriku dan tenggelam

Dalam senyuman
Cinta kudus tanpa batasan
Dalam buaian
Cinta kudus tanpa alasan
Dalam alunan
Cinta kudus yang tak punya kesudahan

Mengapakah aku pula yang terbeban
Dari penjara cintamu yang membutakan
Hanya melihat segalanya indah belaka
Haruskah aku melepaskan saja diriku dan tenggelam

Dalam senyuman
Cinta kudus tanpa batasan
Dalam buaian
Cinta kudus tanpa alasan
Dalam alunan
Cinta kudus tanpa keraguan

Aku tenggelam lemas dalam rindumu..



Ya,aku masih belajar.soal hidup,cinta Dia&cintamu.Tapi kerana semua itu juga aku masih belajar untuk terus hidup,mendapat kurniaanNya.Sepertimana aku bahagia bila doa aku dikabulkanNya,bila kau juga gemakan apa yang aku pendam sejak dari awal.Aku mendapat kekuatan untuk meluahkan semua dalam sini,untuk tatapanmu.Mungkin apa yang ada di atas tidak ada kaitannya dengan kita tapi bagi aku semua yang ada di atas telah dan akan membuat aku bahagia untuk melihat kebahagiaanmu.Gambar itu adalah bukti aku tak pernah putus untuk lemas dalam rindumu.Lagu diatas adalah untuk kau fahami perasaan aku sejak dari awal hingga sekarang dan untuk selalu.Ya,tak dapat kita sangkal apa yang telah Dia tetapkan untuk kita,kita adalah sama kerana kita ditakdirkanNya untuk saling mencintai bukan untuk saling memendam.Ya,aku pernah salah anggap dengan dirimu,tapi itu tidak pernah mengalah walau mungkin aku terfikir akan kalah.Alhamdullilah,sekarang bahagia itu milik kita.Aku janji,aku takkan meninggalkanmu,aku janji kau takkan kehilanganku selagi kau masih cintakan aku seadanya.Selama ini,kau jugalah yang aku cari.

Dear..
Biarpun dosa kita semalam sebesar gunung menembus awan yang penting hatiku dapat kau tawan.
Keranamu aku akan terus belajar.