# Minimalis Metro...



Imsonia.!!!
Sadis.!!!
Aku masih lagi belum tidur pada pagi ahad ini.
Matahari telah pun timbul tapi,kalimantang atas kepala si kerdil ini masih lagi menyala.
Dan...
Pagi ini,aku rasa kurang.
Ya la,selalunya subuh atau pagi macam ini.
Dia akan bersuara,menyuruh aku memadamkan semua lampu.
Tapi...


Dia pergi,kembali ke tempat asalnya.
Aku masih lagi di sini,meneruskan tradisi keluarga perantau tegar.
Ah....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aku sendiri tidak tahu aku mahu jadi apa,jadi siapa.!!!
Hidup segan,mati enggan.!!!

-----------------------------------------------------------------
Tapi kehilangan itu akan makin aku rasai,bila aku makin lama di metropolitan noda ini.
Tapi sejak 3tahun lalu,aku memang melayar bahtera di sini seorang.
"
Kalau ada peluang,kau baliklah.ok.?" ((pesan dia sebelum meninggalkan aku))
"
Aku pasti akan balik,sampaikan salam aku pada mereka semua di sana." ((aku menjawab))
"Sabar Itu Iman. Dunia Hanya Pinjaman, Duit Bukan Kawan, Mati Tak Berteman."
~Bila mentari terpadam,kita akan dibangkitkan.
-----------------------------------------------------------------
Ya,saudaraku.Buat yang terbaik di sana.










p/s:Bacalah entry ni puas² masa kau di rumah nanti.! ((huahuahua))