# Enigma Material Kebahagian Epika Nikmat Kesyukuran Edan Kasta Keselesaan...

**********************************************
(( Enigma.?)) (( Epika.?)) ((Edan.?))..
Maksudnya.?
Ah,ungkapkan saja bahawa hidupmu layak si kerdil itu sangat enigma terlalu epika penuh edan.
Lalu,? apa yang harus kau lakukan.?
Kau mahu melukut saja disitu,?
Come On,Writer.!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
((~"It's A Wild World.! Life Must Go On.!"~))

((~"wHen Life giVe u a huNdred reason to cry,
sHow life a thoUsand reason tO sMile
..."~))

**************************************************
((Ahakk~~))
Aku susah untuk menyingkap semuanya sekarang,aku sudah tidak seperti dulu.
Sulit.!
Segala sesuatu itu makin misteri.Nikmati hasil peluh sendiri,? aku tak mampu selami kepenatan,kesakitan seorang petani.Kenapa.?
Tanya saja pada mereka yang selalu di persekitaranku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yang pasti,hari ini si kerdil itu tak lagi kerdil.!
Deria fikirannya sudah megah di atas satu tahap lagi.
Kerdil tubuh ini bukan ukuran untuk tidak mengejar kepantasan insan² yang bernafas diluar sana.!
(( Material,?)) (( nikmat,?)) (( kasta.?))
Bukan.! Untuk apa semua itu,? Semua itu hanya mampu buat kita menari untuk sebentar dan nanti kita pasti akan gering menantikan penawar.Adakah yang sudi menghulur penawar,? pertolongan.?
Ketika kita menjerit sekuat hati,mugkin ada yang mendengar tapi takkan ada yang berusaha untuk menjerut tanganmu keluar dari sana.! Kerana mereka juga perlukan pertolongan sepertimu.
-----------------------------------------------------------------
Kebahagiaan,? kesyukuran,? keselesaan.?
"Carilah semua itu,dan bila mencicip kebahagiaan walaupn sikit,pastikan kesyukuran padaNYA tak tertinggal,nescaya hidup akan disaluti keselesaan."
:"Baik,mum.Terima kasih,mum.Si kerdil mum sudah memhaminya."
Kerana si kerdil bukan lagi kerdil tapi sudah menjadi Writer.
Umur kerdil,perjalanan hidup,meniti di titianNYA,pelayaran di sini telah mendewasakan Writer.
Ya,siapa Writer dulu.? Di mana Writer dulu.?
:"Aku ada disana bersama mereka semua."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aku selalu berkata pada perasaan sendiri:"Walaupun ia hanya melalui telepati alam maya tapi selagi jari-jemari lembut menekan kibod dengan keihklasan pasti satu saat akan kau tahu apa itu~Dunia Alam Maya~."
Percaya atau tidak,ia berlaku pada aku sendiri.
-----------------------------------------------------------------
Jauh bukan alasan lagi.!
Aku sudah berada di situ.!

******************************
:"Mulai malam ini,aku anggap kau sebagai kawan realiti aku."
((Ahakk~))
Terima kasih,kawan.Kerana telah memahami semuanya.

~Akhirnya...

"Siapa lagi yang boleh meriuhkan persekitaranku.?
Siapa lagi yang sudi mendengar ketika aku berceloteh.?
Siapa yang akan menghulur rokok padaku.?
Siapa yang akan marah padaku bila aku nakal.?
Siapa yang akan buzz kotak mesej peribadi aku.?
Siapa yang akan membalas semuanya wartaanku ini.?
Siapa akan menemani aku berborak dalam 1 server yang sama.?
Siapa akan komen semua halaman aku nanti.?


Ya~...
Sudah pasti kamu semua,kalian semua.!
Banyak lagi tapi tak tersenarai semuanya tapi yang pasti betapa besar jasa kalian,akan aku kenangi.
Walau siapa pun kamu semua,kamu tetap abadi dalam ingatan aku.!

:"Thanx for all,friends."
Untuk senandung pertemanan yang indah.
-----------------------------------------------------------------
**************************************************
~~:"Kisah silam dah berlalu,tinggal kau dan aku."

:"Bersamalah kita berdoa,semoga cinta kau dan aku bisa tembus ke pintu syurga.Berkat RahmatNYA."

Aku cuma mampu serahkan semua padaNYA.
Kalau ia ada,maka ia akan ada untuk kita.
Tak lupa Doa dirimu panjatkan.
Terima kasih.
-----------------------------------------------------------------
# Enigma Material Kebahagian Epika Nikmat Kesyukuran Edan Kasta Keselesaan...
Tajuk yang aku pilih melalui semua sisih termasuk"sisih asingku"

~~Andai ini segala sesuatu itu,aku terima...